Livrare și retur

Cât costă livrarea?

Livrarea în țară este gratuită pentru comenzile de peste 350 de lei. Pentru comenzile sub acest prag, livrarea este 18 de lei.

Comanda poate fi ridicată și direct de la sediul nostru din București, gratuit. Te anunțăm când este gata (max. 24 de ore).  Suntem de luni până vineri pe strada Leonida, cu program flexibil, așadar stabilim împreună un interval care să-ți fie potrivit. 

Cum se face livrarea?

Livrarea în București și în alte orașe din țară se face prin curier rapid în cel mult 2 zile lucrătoare de la procesarea comenzii, cu excepția cazurilor în care este precizată o altă perioadă de livrare în pagina produsului.

Florile și plantele (și pachetele care le includ) presupun un timp de livrare de 2-3 zile lucrătoare.

Există cazuri excepționale (cum ar fi perioada sărbătorilor) când livrarea poate fi întârziată din cauza programului aglomerat și a numărului mare de comenzi. În cazul în care produsul nu poate fi livrat la timp, te vom anunța negreșit și vom încerca să găsim o soluție pentru a rezolva problema.

Procesarea comenzilor se face de luni până vineri între 11:00 și 19:00.

Livrare internațională

Livrarea în afară țării are costuri diferite în funcție de țara de destinație. Costul exact apare în pagina de checkout, după completarea adresei de livrare. Orientativ, cel mai mic cost de livrare internațională este 32 de lei, iar cel mai mare este 195 de lei.

Livrare Germania, Austria, Italia și Slovacia: 87 de lei.

Livrare Franța, Spania, Luxemburg, Țările de Jos, Belgia, Croația, Cehia, Danemarca, Estonia, Letonia, Lituania, Slovenia: 118 lei.

Livrare Portugalia, Suedia, Finlanda: 160 de lei.

Livrare Norvegia: 195 de lei. 

Livrare Bulgaria și Ungaria: 32 de lei.

Livrare Polonia: 35 de lei,

Livrare Grecia: 37 de lei.

Comenzile internaționale pot fi plătite doar online sau prin transfer, fără opțiunea rambursului la curier. 

Costurile sunt valabile pentru orașele din zona acoperită de curier din fiecare țară în parte.

Trimitem prin curier rapid DPD în Europa, iar expediția ajunge la destinație în aproximativ 4 zile lucrătoare (2-3 zile pentru țările mai apropiate, 4-5 pentru cele mai îndepărtate).

Pentru detalii suplimentare sau dacă țara ta nu se află în lista noastră, ne poți scrie la salut@inabox.ro pentru a găsi o soluție.

Siguranța returnării produselor

Poți returna produsele cumpărate online, fără să invoci un motiv anume, în termen de 30 de zile calendaristice de la data primirii produsului. Pentru comenzile livrate pe teritoriul României, vei primi toți banii plătiți înapoi, inclusiv costul transportului. Produsule returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost primite. Obiectele din cutie nu pot fi returnate individual, cutia tematică reprezentând un produs finit pe care noi îl comercializăm. Nu este obligatoriu, însă ne-ar plăcea să știm motivul returului ca să putem face treabă mai bună data viitoare.

Ce faci ca să returnezi un produs?

  1. Ne notifici la salut@inabox.ro sau la numărul de telefon 0733 412 703 despre decizia de a returna un produs. Informațiile de care vom avea nevoie pentru retur sunt următoarele:
    • numărul comenzii
    • numele și adresa ta
  2. Noi te contactăm pentru a stabili ziua în care vrei să fie ridicat coletul pentru retur de către curier.
  3. Împachetezi apoi produsul în ambalajul original sau în așa fel încât acesta să fie protejat în timpul transportului și să ajungă cu bine la noi.
  4. Îți restituim contravaloarea returului în maxim 7 zile calendaristice de la data primirii produsului returnat, în contul tău bancar specificat.

Nu vrei să returnezi produsul însă ceva legat de comandă te nemulțumește?

Trebuie să știi că fericirea ta e importantă pentru noi, ne-am făcut un țel din asta. Orice problemă ai avea, o rezolvăm.

Suntem aici pentru orice informaţie suplimentară: salut@inabox.ro.

Pentru informații despre livrarea cadourilor corporate, vezi pagina Pentru companii.